onsdag, august 13, 2008

  • Vet du, at om tre år fyller vår bror sekstisju? Nedtellingen starter i dag!

  • GRATULERER MED DAGEN JOHAN!!
  • ”DITT LIVS VISJON:
  • PENSJON!
  • BARE TRE ÅR
  • TIL DRØMMEN GÅR
  • I OPPFYLLELSE!
  • Ett er viktig,
  • benytte disse tre år riktig:
  • Å finne et sted
  • hvor du kan slappe av i fred.
  • Ditt mål, det primære
  • en lenestol må være!
  • EN STOL
  • som du kan sover middag i
  • med påsatt bord til godteri
  • og plass til TV-kanne, kopp,
  • slik at hver gang du våkner opp
  • er kaffen varm og drikkeklar
  • i tv-kanna til han far."
  • ”Min strebens monopol
  • en lenestol? "
    • Med alderen blir man oftere sliten.
    • Selv du, bror, blir nødt til å takle den biten.
    • Så etter retur over høye fjell,
    • kryp opp i godstol'n,
    • bli kjent med deg selv!"
    • "Med egen bolig.
    • lite trolig
    • Året 2012 Er avsatt til vedlikehold!”
    • Mens du sitter, leser, ber
    • skramler det i redskaper:
    • Hammer, dor og gjæringssag,
    • tryller etter fruens smak.
    • Nesten vantro får du se:
    • Barna dine klarer det!"

    2 kommentarer:

    Benedictus sa...

    Makan! Sett melodi til denne og du har neste års sommerhit!!!

    ..jeg innstemmer i gratulasjonen!!!!

    My Corner sa...

    Takk for grattis. Kommer jeg i lenestol så stresser jeg. Ut vil jeg, ut, over de høye fjelle....