lørdag, april 14, 2007

Tidsforskjell.

Dette er skrevet 16.04.kl02,0 Som dere ser nedenfor har ikke uret på bloggen min vært stilt riktig. MEN nå klate jeg det! Centraleuropeisk sommertid er det! Heretter håper jeg at det står riktig dato når jeg gratulerer med fødselsdagen "i dag." Det er mye jeg ikke har fått til enda med denne bloggen, Men dette var en god begynnelse! Denne er fra 14.04. Nå er klokka mi 23,32 og det er fremdeles 14.04.2007 Skal bli spennende å se hvor mye klokka er og hvilken dato det er på bloggen min.Det er mange tekniske detaljer jeg burde ha ordnet opp i. Vi var så heldige å bli bedt i Mary og Johnny sitt diamantbryllup og hadde en kjempehyggelig kveld sammen med hele storfamilien. Vi savnet gjengen fra Kollandsö. Men noen må jo ofre litt for at ordet storfamilie ikke bare skal være en klisje. Nå er tankene våre hos dere, Ann-Christin!

Ingen kommentarer: