onsdag, april 25, 2007

Now I got box with everything !

23.04.07. Fikk nettopp SMS fra William. De gamle flanellografene som jeg sendte før påske har komet frem! Dette skriver han: Now I got box with everything. I am so glad. (så går han over til luo) Jeg er kjempeglad. Tusen takk. Jeg er så glad for det du har gjort .I morgen starter vi seminaret.(for 90 s.skolelærere) Jeg har fått undervisningskort. 1* Hils Augustin og s.skolelærerene fra meg. Jeg fikk den (pakken) i dag. Undervisningsbilder i papp litt større enn A-4. I* Han fikk seriene: Noa. David, Daniel, julen og Livet til Paulus. Flanellografer: Jonas, Ruth, The word of God, Dommerne, Peters Liv, Paulus liv', noen lignelser. Rester av flanellografen om Jesu Liv, nok til noen få fortellinger. Han fikk også 7-8 bakgrunnsduker Noen av dere som leser dette var sikkert en gang med på å kjøpe dem inn. Nå får de visuelle hjelpemidlene nytt liv i Kenya

Ingen kommentarer: