lørdag, oktober 31, 2009

Joram skriver.

    Hei!
  • Jeg håper dere har det bra. Vi har det bra i Kenya til tross for alle utfordringene i landet:
  • hungersnød,
  • utrygghet,
  • dårlig styresett
  • og sykdommer.
  • Gud er trofast og vi er fremdeles i tjenesten i Ungdom i Oppdrag på Athi River basen. (YWAM athi River Base)
  • Min familie har det bra.
  • Vi har feiret fødselsdagen til Ray, sønnen vår.
  • Vi takker Gud for den gutten.
  • Han er 1 år nå og blir klokere for hver dag som går.
  • Håper det er slik med dere også.
Gud virker over alt og for alle. Ta deg tid og fortell meg hvordan Gud berører ditt liv, dine venner og stedet du bor på.
  • Vi starter oktober teamet på disippel-trenings-skolen neste uke. Vi har 15 studenter som har bekreftet at de vil komme. Og vi er glade og spente på å se hva Gud vil gjøre i deres liv. Jeg leder undervisningen og jeg takker Gud for at han gir meg anleding til å bli brukt av Ham.

Det kommer fantastiske talere til oss og Gud vil bruke dem på forunderlige måter.

Vi skal også starte en disippel-trenings-skole i januar som skal pågå her mens oktober-teamet er ute i praksis. Jeg er glad og spent over å se at Gud utvider basen vår slik at flere mennesker kan få en berøring av Ham.

Det skal bli en utfordring å ha 2 kurs samtidig, men vi føler at det er på tide å la Gud gjøre mer enn det vi forstår.

Vi skal be om at Gud gir oss ledere nok til å hjelpe studentene.

  • Husk oss når dere ber.
  • Be for oss når vi ansetter ledere til disippeltrening-skolen.
  • Be for våre gjestetalere, reisen deres til Afrika og at Gud gir dem det de trenger.
  • Be at Gud skal røre ved studentenes liv.
  • Be for januar-kurset.
  • Be om at Gud vil sørge for alt det vi trenger. Også skolepenger til våre studenter.
  • Må Gud velsigne dere og bevare dere.
  • Husk at venner er stille engler som løfter oss opp på føttene når vi møter vanskeligheter.
  • Må Gud velsigne dere.

Joram.

Ingen kommentarer: