onsdag, mars 25, 2009

TØRT ELLER VÅTT?

Glansfult hår
  • med ny shampo!
  • Frisyren
  • har jeg formet selv
  • med hotellets
  • føner.
  • Det var Dag sitt bloginnlegg om shampo for tørr hodebunn, som satte meg i gang.
  • Dette skulle være en kommentar til Dag.
  • MEN HER SITTER JEG OG ER SVÆRT MEDTATT AV EN FORKJØLELSE SOM SPRANG UT I GÅR. HALSEN ER SÅR, JEG KAN BARE hviske, OG ER PLUTSELIG BLITT SVÆRT så tale-TRENGT.

Min mann bruker Active shampoo eller en head- and body dusjsåpe. Etter active-kuren bør jeg ikke ikke lengre børste bort "sne" fra skuldrene hans. Jeg har ikke hatt behov for anti-flass shampo selv de siste årene.

  • I Eilat kjøpte jeg shampo vi kunne dele, og valgte head and shoulders som jeg hadde dårlig erfaring med fra før. Jeg ble kjempefornøyd! De distingverte, grå skinte som aldri før.
  • JEG TOK DEN MED I HÅNDBAGASJEN
  • og i Wien ble plutselig både
  • SHAMPOEN,
  • min Eilat-kjøpte body-lotion-krukke som opprinnelig hadde inneholdt 300 ml,
  • de 2 gamle, nesten tomme solkremtubene,
  • og de knapt 10ml som var igjen av den fine body-lotionen jeg fikk av Ann Cristin,
  • omdannet til
  • "Flasker med væske som inneholdt mer en én desiliter og som sammenlagt
  • er for store til å få plass får plass i en gjennomsiktig énliters plastpose".

Tolleren stirret også stygt på tannkremtubene våre, men lot dem passere.

  • Jeg sa."Sorry.I didn't think" og "just throw it". men etter mitt skjønn var det bare den nyinnkjøpte shampoen som kunne betegnes som væske.
  • Hvordan defineres ordet væske? I min boks med tuber fra apoteket her jeg;

Xylocain gel

  • Eurax creme
  • Mentholatum salve og pasta Lassar

Når har et fludium passert væskegrensen?

1 kommentar:

My Corner sa...

Væske er alt som berører den fine, broderte duken når beholderen som fludiet er i velter..
Spør barnefamiler om dette!