onsdag, februar 04, 2009

JOSEPH'S DRØM

  • Brev 19.01.2009.
  • Here in Kenya we are experiencing drought and also shortage of of food.
  • Her i Kenya opplever vi tørke og mangel på mat, but i thank God cauz He has been on my side. Men jeg takker Gud fordi Han har vært på min side.......
  • Jeg sender et bilde av Joseph .
  • Jeg takker jeg for bønnene deres og menighetens, s.sk.lærerenes- og barnas, for Gud har gjort det, og han har bestått . Jeg tror enda at Gud vil åpne en veg å hjelpe ham å kunne begynne på videregående i februar. Jeg vil la deg vite det så snart han får innkalling.
  • Vær velsignet og hils alle.
  • Concernig the boy i send to you his picture toger with mine, I want to thank for the Prayers from you, Church, S .School teachers and S. School children because God Has done it and he passed. I DO still beleive that God will still oppen the way and help him to join secondary in feb. I would let you know as soon as we reseive the calling letter. Pass greetings to all. Be blessed.
  • Brev 28 jan 2009
  • Hei. her kommer en hilsen fra meg. Hvordan går det? Hi, I would take this opportunity to pass you greetings, how are you?. For me i am ok and still waiting from the lord .
  • Jeg har det bra og tjener Herren. .............. The boy has received calling from nearby Secondary which he is to start next week, so i do still trust upon the Lord.
  • Gutten har blitt bedt om å komme til en videregående skole i nærheten. Den starter til uka, så jeg stoler enda på Herren.
  • Jeg hilser alle. Gud velsigne dere.
  • May you pass my greetings to all, God bless you ,
  • Amen glory be to God
  • Kornelious.

*Secondary school (4-årig utdannelse etter barneskolen.Klassene kalles form 1 til 4, Man må ha bestått form 4 for å komme inn på sykepleieskole.)

Ingen kommentarer: