lørdag, november 15, 2008

  • Hei! Nå er jeg tilbake igjen etter å ha blitt sviktet av både modem og laptop. Har skaffet meg noe nytt som skal fungere bedre, håper jeg. Savner noen av de gamle programmene. Planlegger å installere dem igjen.
  • Vi har jo ventet mange måneder på vårt nye kjøkken. Etter mange utsettelser kom det endelig på tirsdag.
  • Snekkerene hadde litt av en jobb med å tilpasse det til de skjeve vinklene i vårt hus. Det ble bygget i 1987-88. Jeg synes det er skremmende at det allerede har begynt å halle mot vest. Våre snekkere ga seg ikke, og etter mange tilpassninger i 3 flittige dager, sto kjøkkenet ferdig, nesten. Flere deler må bestilles fra fabriken, og det kan ta sin tid.
  • Vi er veldig fornøyd med kjøkkenet hittil. Det er i lønn.

2 kommentarer:

Dag sa...

Jeg føler meg forpliktet til å gjøre det selvsagte åpenbart: Dere har visst laget et lønnkammer.

Peter von Lindau zu Kjølshunn sa...

ja Åse, det hjelper å streve, da får du det tilbake i lønn(eller sånnt)